Nog 11 dagen en dan....... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen en dan....... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen en dan.......

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 September 2013 | Nederland, Sittard

Wel, nog 11 dagen en dan hop-hop naar Afrika! Ik heb er veel zin in, maar ben net zo gespannen tegelijkertijd. Het is allemaal nieuw, onbekend, ik ga alleen en ik ben bang voor spinnen!

Ik heb een mailinglist opgesteld en jou daaraan toegevoegd. Vindt je dat niet fijn (nu of op een later moment) dan laat het graag weten!

  • 25 September 2013 - 17:02

    Miriam:

    Hey Laura,

    Super goed dat je gaat, je hebt nu de kans,mogelijkheden en de tijd.
    Je leert er vast snel andere mensen kennen dus dan ben je niet meer alleen.
    En die spinnen zijn ook bang voor jou of neem een oude schoen en sla ze dood.
    Erg leuk dat je een reisdagboek bij houd, ik ga je zeker volgen.
    Heel veel plezier nog met de voorbereidingen en een hele mooie reis toegewenst.

    Groetjes miriam

  • 25 September 2013 - 18:18

    Cilia:

    Hoi Laura,
    Wat leuk om van je te horen enne....een spannende tijd voor de boeg. Je gaat naar Afrika zo te lezen!!
    Leuk, spannend!! Vertel meer, hoe lang ga je en wat ga je er doen.

    Ben benieuwd om meer te horen.
    Veel geluk,

    Cilia

  • 25 September 2013 - 19:09

    Petra:

    Laura,ben ervan overtuigd dat dit een geweldige ervaring gaat worden, nog heel veel succes met alle voorbereidingen. GENIET!!!

  • 25 September 2013 - 20:03

    Marloes:

    Ha Laura, wat ontzettend leuk dat je naar Afrika gaat. We zullen je blijven volgen. Heel veel plezier!!!

    Groetjes, Rob en Marloes

  • 26 September 2013 - 08:53

    Linda:

    Hay Laura,

    tof zeg, Uganda! En ook al snel... ieh... spannend!
    Leuk dat je me hebt toegevoegd aan de mailinglijst, ben benieuwd wat voor mooie avonturen ik allemaal te lezen krijg in de komende maanden!

    Groetjes,
    LIN

  • 26 September 2013 - 20:23

    Lissy:

    Hoi Laura,

    Dank je wel voor het toevoegen aan je mailing lijst.
    Ivar en ik wensen je nogmaals ontzettend veel plezier toe!
    Laat je bewonderen door de avonturen die je tegemoet gaat en wij zullen ze met veel plezier lezen :)
    We wensen je een goede reis toe en misschien inderdaad handig om een oude schoen mee te nemen, i.v.m. de spinnen :).

    Groetjes Lissy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hoi! Ik heb de prachtige gelegenheid om een aantal maanden een reis te maken. Ik wil graag Afrika zien. Ik begin in Uganda, maar wil ook een / enkele buurlanden bezoeken. Ik ga niet als toerist, ik wil niet slapen in hotels en alleen de bezienswaardigheden van het land afvinken. Ik wil zien hoe de mensen zijn, hoe ze samenleven, de cultuur leren kennen, ik wil met hen meedoen. Daarom wil ik ook vrijwilligerswerk gaan doen.

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 14986

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Impression of AFRICA!

Landen bezocht: