Nog een weekje en dan..... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu Nog een weekje en dan..... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu

Nog een weekje en dan.....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Oktober 2013 | Nederland, Sittard

Beste allen,

Bedankt voor de leuke en aanmoedigende reacties, zowel per mail als op deze blog. Erg leuk om te lezen!

Afgelopen zaterdag had ik mijn laatste werkdag. Vanaf nu heb ik ruim 5 maanden grote vakantie! Ik heb 4 maanden en 3 weken vrij in te vullen in Afrika. Wauw, het is lang geleden dat ik zo'n periode aaneengesloten vrij had.

Om enkele vragen te beantwoorden, mijn Plan De Campagne:
Ik begin met vrijwilligerswerk, zodat ik via een organisatie mensen en hopelijk reisgezelschap kan ontmoeten. Tevens geef ik mezelf de tijd om te wennen aan het klimaat, cultuur, land, gewoonten, mensen, eten (en muggen..... okt + nov. zijn regenseizoen).

Veel mensen vragen me of ik er zin in heb. Ja, natuurlijk wel, maar ik ben er nog niet klaar voor. Ik heb pas rust als alle voorbereidingen zijn gedaan.
Ik vermoed ook dat de echte beleving pas daar komt....... Ik bedoel; ik kan me vanalles voorstellen en verwachten, maar weten doe ik het niet en een gevoel of indruk kan ik niet 'verzinnen'. Het gevoel komt door het ervaren van de situatie daar in Afrika.

  • 01 Oktober 2013 - 12:02

    Marga Hondorp:

    Hallo Laura

    Wij wensen jou een fantastische, mooie, inspirerende reis toe !
    Pas goed op jezelf.......

    Hartelijke groet,
    Jan en marga

  • 01 Oktober 2013 - 22:26

    Kathelijn:

    Dag Laura,

    Nog heel veel succes met de laatste loodjes! Geniet van je indrukken daar en ik vind het erg leuk om je verhalen te mogen volgen... Maak er een geweldige reis van voor jezelf!

    Veel liefs,

    Kathelijn en co.

  • 02 Oktober 2013 - 18:11

    Petra:

    Hoi Laura,

    laat het gewoon gebeuren, het komt goed!!!

  • 03 Oktober 2013 - 22:11

    Marjolein:

    Nog heel eventjes en dan is het zover...
    Laat alles los... en ga ervoor!
    Heel veel plezier, succes, inspiratie en een prachtige tijd gewenst!
    Ik ben benieuwd naar je verslagen!

    Liefs Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hoi! Ik heb de prachtige gelegenheid om een aantal maanden een reis te maken. Ik wil graag Afrika zien. Ik begin in Uganda, maar wil ook een / enkele buurlanden bezoeken. Ik ga niet als toerist, ik wil niet slapen in hotels en alleen de bezienswaardigheden van het land afvinken. Ik wil zien hoe de mensen zijn, hoe ze samenleven, de cultuur leren kennen, ik wil met hen meedoen. Daarom wil ik ook vrijwilligerswerk gaan doen.

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 14986

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Impression of AFRICA!

Landen bezocht: