Klaar voor de start....... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu Klaar voor de start....... - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start.......

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Oktober 2013 | Nederland, Sittard

PANG!!!

Gepakt, vermoeid, onrustig, nerveus, but I'm Ready!!! De laatste dagen waren intensief en ze gingen snel. Ik heb door moeten werken om ze bij te houden!

May good luck be your friend
And trouble a stranger
Do more of what makes you happy
Follow your dreams, they know the way


Mijn avontuurtje staat te trappelen om te beginnen! : ) Ik wens jullie een leuke, sfeervolle winter en tot...... over een tijdje.


  • 06 Oktober 2013 - 23:40

    Raymond:

    Zet 'm op!! Geniet ervan!!

  • 06 Oktober 2013 - 23:44

    Marja:

    Zet allle zintuigen op scherp, lieve Laura! Zal regelmatig in gedachten bij je zijn...
    Aan de potloden gedacht? Ben erg benieuwd naar je reisverslagen.

  • 07 Oktober 2013 - 01:03

    Math:

    Goede reis en een mooie tijd in Uganda!

  • 07 Oktober 2013 - 06:06

    Diana:

    Geniet ervan.. Afrika is echt mooi.

  • 07 Oktober 2013 - 09:47

    Cilia:

    Ik wens je een hele goede vlucht en een super mooie reis. Een ervaring die je de rest van je leven zult meedragen. Geniet er van!

  • 07 Oktober 2013 - 17:09

    Petra:

    Nou het feest kan beginnen.
    GENIETEN!!!!

  • 07 Oktober 2013 - 19:03

    Hella:

    Nou Laura, nu gaat 't beginnen. Heel veel succes maar vooral genieten vsn alle ervaring die je gaat opdoen. Ik zal je zeker volgen. Goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hoi! Ik heb de prachtige gelegenheid om een aantal maanden een reis te maken. Ik wil graag Afrika zien. Ik begin in Uganda, maar wil ook een / enkele buurlanden bezoeken. Ik ga niet als toerist, ik wil niet slapen in hotels en alleen de bezienswaardigheden van het land afvinken. Ik wil zien hoe de mensen zijn, hoe ze samenleven, de cultuur leren kennen, ik wil met hen meedoen. Daarom wil ik ook vrijwilligerswerk gaan doen.

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 14988

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Impression of AFRICA!

Landen bezocht: