Foto's evenaar - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu Foto's evenaar - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu

Foto's evenaar

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 December 2013 | Oeganda, Masaka

Dag allemaal,

Het is belachelijk dat ik met m'n spiksplinternieuwe laptop geen foto krijg geplaatst. Nu probeer ik het met de laptop van iemand anders en dan werkt het gewoon!!!! Mega frustrerend.

Maar goed; ik gebruik het moment even om er wat op te knallen. In november ben ik met Janis en Elisa naar Masaka en Ssembabule geweest. We passeerden de evenaar. Hier enkele foto's van dat weekend.

  • 12 December 2013 - 13:11

    Els Thielen:

    Mooie foto's Laura, wat een ervaringen doe je daar op, om nooit te vergeten.
    Hoe lang heb je nog om te genieten?
    Groetjes Els

  • 12 December 2013 - 13:52

    Kathelijn:

    Prachtige foto's om naar te kijken en van weg te dromen! Geniet van al je indrukken daar! Heel leuk om je reisverslagen zo mooi te kunnen volgen... Ik sta nog wat achter met lezen, ben nl. al meer dan een week ziek van het koude weertje hier.

    Veel liefs!

  • 12 December 2013 - 13:54

    Truus:

    Hoi Laura,
    mooie foto's, zeker voor later.
    De evenaar lijkt een klein beetje op ons drielandenpunt, alleen staan Duitsland en België dan niet op de kop.
    Heel mooi.


  • 13 December 2013 - 08:59

    Petra:

    Bijzonder plek! en die mooie "zon" foto blijven boeien.

  • 14 December 2013 - 09:34

    Maggy Wijnands:

    hoi Laura,
    Super mooi daar, Mara dacht dat je er met de NS was gekomen, haha (staat onder op het rondje waar je in staat). nog heel veel plezier daar.

  • 15 December 2013 - 18:38

    Floor:

    super fotoos buuf!!

  • 19 December 2013 - 21:07

    Susanne:

    Wauw, gaaf wat je allemaal ziet en meemaakt.
    Enorme ervaring.. Leuk om zo nu en dan iets van je te horen.
    Hele fijne feestdagen voor jou!
    Groetjes suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hoi! Ik heb de prachtige gelegenheid om een aantal maanden een reis te maken. Ik wil graag Afrika zien. Ik begin in Uganda, maar wil ook een / enkele buurlanden bezoeken. Ik ga niet als toerist, ik wil niet slapen in hotels en alleen de bezienswaardigheden van het land afvinken. Ik wil zien hoe de mensen zijn, hoe ze samenleven, de cultuur leren kennen, ik wil met hen meedoen. Daarom wil ik ook vrijwilligerswerk gaan doen.

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 14982

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Impression of AFRICA!

Landen bezocht: