Kindjes Naykerongoosa - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu Kindjes Naykerongoosa - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Laura Hurkmans - WaarBenJij.nu

Kindjes Naykerongoosa

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 December 2013 | Oeganda, Masaka

Kindjes uit de buurt en ook kindjes die ik niet ken maar onderweg tegenkom. Ik bewerk geen foto's, ik zoek ze ook niet uit, ik schrijf er niks bij. Ik probeer ze alleen "snel" te uploaden.

Groetjes!

  • 12 December 2013 - 12:02

    Silvie:

    Dag lieve zus,

    Wat een prachtfoto's wauw!! Vindt je t goed als ik er een paar van naschilder, ze zijn echt prachtig!
    Je ziet er ook happy uit vind ik! een stukje onbezorgder , en dat gezicht van je vind ik heerlijk om te zien. Ik kijk uit naar het volgende bericht van je X

  • 12 December 2013 - 13:57

    Truus:

    Wat een schatjes van kinderen. Ook zij kunnen lachen, ondanks alle armoede en ellende wat ze hebben.
    Mooi van je om ze een beetje een onbezorgde tijd te geven.
    Groetjes Truus.

  • 12 December 2013 - 23:30

    Marjolein:

    Waaaw wat een mooie foto's.
    Bijzonder. .. !

    Xx

  • 13 December 2013 - 09:01

    Petra:

    Puur!!!

  • 13 December 2013 - 10:52

    Lissy:

    Hoi Laura,

    Wat leuk die foto's.
    Ik vind die foto waar dat ene kindje opstaat met het grote palm blad.
    Het blad is groter dan hem zelf, haha.
    Mooi dat je foto's hebt kunnen en mogen maken van de kinderen.
    Het laat toch maar weer zien hoe ze daar leven.
    Wel leuk om te zien dat merendeel van de kinderen op de foto's lachen :)
    Dit zijn momenten die blijven je altijd bij.

    Groetjes Lissy.

  • 15 December 2013 - 18:42

    Floor:

    PRACHTIG!!

  • 18 December 2013 - 22:08

    Tante Vreni En Oom Toon:

    Lieve laura,

    We vinden het jammer dat we geen kaartje naar je toe kunnen sturen.
    Dus op deze wijze wensen we jouw een mooie kerst. Wel bijzonder daar in de tropen!
    Tevens een goede jaarwisseling en nog heel veel mooie momenten met jouw werk in Uganda.
    lieve groetjes tante Vreni en oom Toon

  • 20 December 2013 - 14:57

    Will En Annemarie:

    Lieve Laura,
    Wij wensen je fijne kerstdagen toe in het verre Oeganda en een mooie jaarwisseling onder een prachtige sterrenhemel. Je hebt in korte tijd al heel wat meegemaakt. Geniet van alle mooie momenten en leer van alles wat niet meteen lukt. Het geeft ons ook weer zin om naar de Tropen te gaan. Het leven is er minder gecompliceerd, ondanks alle technische mankementen die je ook op je pad tegenkomt.
    Het ga je goed! Wij kijken uit naar je volgende mail.
    Liefs,
    Will en Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hoi! Ik heb de prachtige gelegenheid om een aantal maanden een reis te maken. Ik wil graag Afrika zien. Ik begin in Uganda, maar wil ook een / enkele buurlanden bezoeken. Ik ga niet als toerist, ik wil niet slapen in hotels en alleen de bezienswaardigheden van het land afvinken. Ik wil zien hoe de mensen zijn, hoe ze samenleven, de cultuur leren kennen, ik wil met hen meedoen. Daarom wil ik ook vrijwilligerswerk gaan doen.

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 14982

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Impression of AFRICA!

Landen bezocht: